evrografis tiskamo 2

Dopisni papir

Dopisni papir mora biti po podobi prilagojen celostni grafični podobi (CGP), ki nam jo izdela oblikovalec. Gre za poslovno tiskovino, ki odraža resnost in ugled podjetja in njegove blagovne znamke. Ob logotipu (ki predstavlja grafično izhodišče za CGP), poslovni vizitki in kuverti je dopisni papir najpogostejši spremljevalec klasičnega in sodobnega stabilnega poslovnega komuniciranja.

Zato tudi izvedbeno ni nepomembno za kakšen dopisni papir se bomo odločili, pa naj gre za izbiro:

  • formata (ki je običajno A4),
  • papirja (brezlesni, premazni ali strukturiran),
  • načina tiska (črno-beli, večbarvni)
  • ali celo posebnega reliefnega tiska.

 

Povpraševanje

od-priprave-do-odpreme

tradicija slokadri slooprema slocene slodostava slookolje slo

 

© 2012 EvroGrafis d.o.o. | Izdelava spletnih strani: Altius 

Za optimalno delovanje spletne strani uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem se strinjate z uporabo teh piškotkov.

- pravna podlaga (ZEKom-1)

- smernice informacijskega pooblaščenca

  Sprejemam piškotke.
Kaj so piškotki