Iskanje

Dopisni papir mora biti po podobi prilagojen celostni grafični podobi (CGP), ki nam jo izdela oblikovalec. Gre za poslovno tiskovino, ki odraža resnost in ugled podjetja in njegove blagovne znamke. Ob logotipu (ki predstavlja grafično izhodišče za CGP), poslovni vizitki in kuverti je dopisni papir najpogostejši spremljevalec klasičnega in sodobnega stabilnega poslovnega komuniciranja.



Zato tudi izvedbeno ni nepomembno za kakšen dopisni papir se bomo odločili, pa naj gre za izbiro:

  • formata (ki je običajno A4),
  • papirja (brezlesni, premazni ali strukturiran),
  • načina tiska (črno-beli, večbarvni)
  • ali celo posebnega reliefnega tiska.

 

Povpraševanje

evrografis tradicija

evrografis ekipa

evrografis oprema

evrografis produkti

evrografis okolje

Tiskarna Evrografis

EVROGRAFIS d.o.o.
Puhova ulica 18, SI - 2000 MARIBOR
SLOVENIJA

T: +386 2 608 92 25
F: +386 2 601 85 21
E-mail: